خدایا!دوستت دارم.....
 
درباره وبلاگ


با سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز,امیدواریم که از دیدن این وب سایت لذت برده باشید و با نظرات پربارتان ما را یاری فرمایید. مدیریت وب سایت شهید نیما سرمد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 51369
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 51369
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1





مدت زمان حضور شما در سایت:
شـــــهید نیــــــما ســــــــرمد




 

 

خدایا!کمکم کن که بتوانم پنجره دلم راروبه حقیقت بگشایم.

خدایا‍!یاریم کن که مرغ خسته دلم راکه دیری است دراین قفس زندانی است،درآسمان آبی عشق توپروازدهم.

خدایا!توخودمیدانی که بدترین دردبرای یک انسان دورماندن ازحقیقت خویشتن ورهاشدن درگرداب فراموشی وسردرگمی است...

...پس توای کردگاربی همتا!مرایاری کن که به حقیقت انسان بودن پی ببرم تابتوانم روزبه روز،به توکه سرچشمه تمام حقیقتهایی نزدیکترشوم.

خدایا!همیشه گفته ام که تورادوست دارم..حالاهم باتمام وجود فریاد میزنم:

خدایا...دوستت دارم...دوستت دارم

خدایاشرمنده ام اززیادی گناهانی که انجام داده ام،شرمنده ام.

خدایا!مرافرصتی ده تاپاک بودن راتجربه کنم وبتوانم حتی برای یک لحظه آنچه باشم که تومیخواهی.



نظرات شما عزیزان:

گمنام
ساعت0:51---20 شهريور 1391
آسمان جای عجیبیست نمیدانستیم / عاشقی کار غریبیست نمیدانستیم

عمر مدیون نفس نیست نمیدانستیم / عشق کار همه کس نیست نمیدانستیم

اللهم عجل الولیک الفرج


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, :: 10:28 ::  نويسنده : محمدعلی