شـــــــــــــــــــیــــطان
 
درباره وبلاگ


با سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز,امیدواریم که از دیدن این وب سایت لذت برده باشید و با نظرات پربارتان ما را یاری فرمایید. مدیریت وب سایت شهید نیما سرمد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 51373
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 51373
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1





مدت زمان حضور شما در سایت:
شـــــهید نیــــــما ســــــــرمد




 

مردی صبح زود بیدار شد تا نمازش را در خانه ی خدا (مسجد) بخواند.لباس پوشید و راهی خانه خدا شد،در راه به مسجد مرد زمین خورد و لباسهایش کثیف شد.او بلند شد به خانه برگشت و لباس هایش را عوض کرد و دوباره راهی خانه خدا شد.در راه دوباره در همان نقطه زمین خورد.باز هم به خانه برگشت و لباس هایش را عوض کرد و راهی مسجد شد.در راه به مسجد با مردی چراغ به دست مواجه شد،و از آن مرد پرسید شما که هستید،مرد پاسخ داد:من دیدم که شما در راه به مسجد دو بار به زمین افتادید،از این رو چراغ آوردم تا بتوانم راهتان را روشن کنم.مرد اول از او به طور فراوان تشکر میکند و هر دو راهشان را به طرف مسجد ادامه میدهند.همین که به مسجد رسیدند مرد اول از مرد چراغ بدست درخواست میکند تا به مسجد وارد شود و با او نماز بخواند.مرد دوم از رفتن به داخل مسجد خودداری میکند.مرد اول درخواستش را دو بار دیگر تکرار میکند و مجددا همان جواب را میشنود. مرد اول سوال میکند که چرا نمی خواهد وارد مسجد شود و نماز بخواند،مرد دوم پاسخ داد(من شیطان هستم).مرد اول با شنیدن این جواب جا خورد.شیطان در ادامه توضیح میدهد:من شما را در راه به مسجد دیدم و این من بودم که باعث زمین خوردن شما شدم. وقتی شما به خانه رفتید و خود را تمیز کردید و به راهتان به مسجد برگشتید خداوند تمام گناهانتان را بخشید.من برای بار دوم باعث زمین خوردن شما شدم،و حتی آن هم شما را تشویق به ماندن در خانه نکرد،بلکه بیشتر به راه مسجد برگشتید و بخاطر آن خداوند همه گناهان خانواده ات را بخشید.من ترسیدم که اگر یک بار دیگر باعث زمین خوردن شما شوم، آنگاه خداوند گناهان تمام دهکده تان را خواهد بخشید.بنابراین من سالم رسیدن شما را به خانه خدا مطمئن ساختم.

نتیجه اخلاقی:

کار خیری را که قصد دارید انجام دهید به تعویق نیندازید.زیرا هرگز نمیدانید چقدر اجر و پاداش ممکن است از مواجه با سختی های در حین تلاش به انجام، کار خیر دریافت کنید.پارسایی شما می تواند خانواده و قوم تان را به طور کلی نجات بخشد،این کار را انجام دهید و پیروزی خدا را ببینید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:42 ::  نويسنده : محمدعلی